maandag 16 november 2015

Labels

Afgelopen zaterdag een workshop gevolgd, gegeven door Monique, werken met distress inkt, Monique begon met te vertellen wat je allemaal kunt doen met deze inkt.
We zijn later maar "gewoon" begonnen, iedereen heeft een label gemaakt met de kurken hertjes die zij voor ons allemaal klaar had liggen, in ons pakketje.
Zie hier mijn 2 labels;




Ik had me graag willen opsluiten op mijn hobby kamer, maar dat is zondag niet gelukt.
Verjaardag gevierd, heel gezellig gehad.
Aankomende week maar verder met inkt smeren en eens zien wat het resultaat zal zijn

1 opmerking:

  1. Hey Mirjam.
    Wat was het leuk die zaterdag.
    Ook jou tags zijn erg mooi geworden. prachtig die hertjes.
    haha...ik begrijp je gevoel dat je niet kon freubelen en aan de slag kon gaan met je nieuwe spullen. ben benieuwd wat je gaat maken.
    Inderdaad, deze week maar proberen. Veel succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen