dinsdag 28 november 2017

Kerstkaarten

Voor de verandering een workshop "Snelle kerstkaarten" gevolgd, is alweer een tijdje geleden.
Deze workshop werd gegeven door Cornelie, Judith en Nadine, zij hadden alle 3 een aantal kaarten voorbereid.
De laatste kaart is een extraatje, ik was een beetje aan de snelle kant......






Thuis ben ik verder gegaan met het pakketje wat wij allemaal kregen, ik had nog zoveel papier over,.....en zuinig als ik was, de letters die uitgestanst waren gebruikt voor een andere kaart, uit mijn voorraad nog een paar zakjes en schudmateriaal, en zie nog 5 kaarten erbij........
De stempel afdrukjes zijn van MFT, ingekleurd met copics.







2 opmerkingen:

  1. Zo, jij kunt kerst gaan vieren :)! Leuke kaarten joh! En die zuinigheid van letters bewaren enzo... volgens mij hebben we daar allemaal last van. En je ziet wat voor leuks je er nog mee kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, zuinigheid......
    bedankt voor je reactie
    groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen