dinsdag 30 januari 2018

Gelli plate.

Zaterdag 27 januari heb ik een workshop gevolgd, achtergrondjes maken met gelli plate, lekker smeren en kliederen met acrylverf. Ik vond het leuk om op deze manier te werken, helemaal uit mijn comfortzone.
Eigenlijk best lastig........misschien ben ik te precies???
Dit is de 1ste kaart die ik gemaakt heb met het achtergrondje, ik vond de kleuren super mooi, en heb dan ook weinig verf verdeeld, maar een beetje grof gelaten....

Naar mijn idee had het verder weinig nodig, gemat op cardstock, 3 stempels gebruikt, en klaar.....



Ik twijfel of ik dit vaker ga doen......het kost mij moeite om kaarten te maken.....

2 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrond heb je gemaakt en je moet idd loslaten, best lastig ja, vond ik ook. Maar wat ik heb gemerkt met het mixed media is dat je snel ook die kant op gaat met kaarten maken. Maar als je de achtergrond gebruikt in je eigen stijl word het juist een toffe toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen