dinsdag 25 augustus 2020

 Deze kaart plaats ik ook bij de Lift Challenge, ik zag deze vanmorgen, en ben dus vanmiddag lekker aan het freubelen geweest, prima weer om boven op mijn hobby kamer te zitten.

Er lagen nog een aantal afdrukjes die ingekleurd waren dus......deze gebruikt, ook was ik een paar weken terug lekker aan het kliederen met distress inkt.......er bleven er 2 over......ik wilde er eerst een andere kaart mee maken maar de kleuren passen zo leuk bij elkaar.

Binnen in de kaart een pop up gemaakt, later dus bij Marjan ook gezien, ik lees nooit.......








6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de afdrukjes hiervoor kon gebruiken, en volgens mij heb je het papier zelf gemaakt? Heel erg tof kaartje met de leuke pinguïns en de palmen. Leuk ook dat we hetzelfde idee hadden voorde kleine pop up binnenin. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klopt helemaal, heerlijk kliederen met inkt.
    bedankt voor je reactie, groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart heb je gemaakt! Die pop-up geeft echt een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met doorkijkje heb je gemaakt Mirjam. De lieve afdrukjes zijn mooi ingekleurd en leuk gebruikt. Je hebt ook een mooie achtergrond gemaakt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt. Hij poedelt echt in het water zo. Wat ik al zei op IG, deze set is zo cute. Erg leuk om deze te gebruiken en de pop up geeft de kaart zoveel meer diepte. Mooi Mirjam en heel leuk dat je weer eens meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen