maandag 17 februari 2020

It's your birthday




Eindelijk maar weer eens iets plaatsen, bijna 2 jaar voor het laatst, het kostte enige moeite om weer in te loggen op mijn blog, maar gelukt.
Deze kaart gemaakt om mee te doen aan de Lift Challence…...later maar even plaatsen, was achteraf ook nog een gedoe, weinig geduld, denk ik....maar het is gelukt :)


Afgelopen week ben ik lekker aan het kleuren geweest met mijn zelf gekochte verjaardagscadeau, de prachtige polychromos potloden.....






Deze kaart gaat vandaag nog op de post.....ik vind het geslaagd.

2 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! Alles loopt mooi in elkaar over! Mooie kaart, Mirjam en nog veel plezier van je potloden, Polychromos zijn fijn! En natuurlijk dank voor je deelname aan onze Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Mirjam! Wat gezellig dat je met ons meedoet. Je bent lekker bezig met je potloden. Mooi deze stempel en mooi gekleurd ook!!
    Toffe uitwerking van de liftchallenge. Dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen