dinsdag 19 augustus 2014

Workshop Letters & Cijfers.

Afgelopen zaterdag een workshop gevolgd Bij Oma Dee, het was weer gezellig en super goed verzorgd, uit eindelijk ben ik nog blijven eten en was dus laat thuis, gezelligheid kent geen tijd, hahaha.


 

 
De kaarten heb ik 's middags en de dag daarna afgemaakt, en ben tevreden over het eind resultaat.


                           
                                 

Een volle tafel met dames, die allemaal dezelfde hobby hebben, iedereen kiest een ander papiertje uit het blokje papier, zoveel mensen zoveel andere creaties, geen een is hetzelfde.
Altijd weer een verrassing wat de ander er mee maakt.



 

3 opmerkingen:

  1. Hoihoi! Ben jij er de 29e ook bij? Gezellig! Gaan we weer op zoek naar foto's :). Deze workshop ziet er ook erg leuk uit, goed gelukt! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 27ste september toch? Ja, hoor ik ben er dan ook en Marjo,Edith, dus bekende gezichten, tot dan
      groetjes mirjam

      Verwijderen
  2. Wat was het leuk hé, afgelopen weekend. Ik zie dat jij heel regelmatig aanschuift, gezellig! Deze workshop met cijferkaarten wilden mijn moeder en ik eerst ook doen, maar dat kwam qua datum niet goed uit. Nou, er had niet eens plek meer geweest zo te zien haha. Ik ben benieuwd wanneer we allemaal klaar zijn met alle labels! Ik ga binnenkort even verder gluren op je blog. Als je van cas kaartjes houdt, zou je op mijn blog op het label 'washitape' kunnen klikken. Ik gebruik het spul zeer regelmatig. ;-) Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen